Kom i gang med førerkortet i dag!

Hos oss kan du ta førerprøven på bil og motorsykkel

TRAFIKKSKOLE ÅSANE

Ønsker du å ta kjøretimer i Åsane eller Bergen nord? Ingen problem! Vi kan hente deg der du befinner deg dersom du har bestilt kjøretimer.

Vi har også kurslokaler i Åsane Arena.

Vårt kontor er bemannet fra kl. 07:30 til 15:30.

KONTAKT VÅRT KONTOR
E-post: post@festetrafikkskole.no
Tlf: 55 18 18 29 / 91 52 60 70

Foreldresamarbeid

Et godt samarbeid mellom trafikkskolen, eleven og foreldre /ledsager ser vi som viktig for å oppnå en god og effektiv opplæring. Hos Feste Trafikkskole er du hjertelig velkommen til å være observatør på kjøretimer. På denne måten vil du som foreldre / ledsager få tips og råd slik at mengdetreningen hjemme blir effektiv.

Følg oss gjerne på Facebook for informasjon om våre grunnkurs etc.

Samarbeidspartnere

Vi tenker at vi har en viktig samfunnsoppgave og engasjerer oss derfor i lokal lag og organisasjoner for å bidra til større fokus på trafikksikkerhet. Vi har blandt annet kurs og opplæring for ungdom og foreldre i lag som NBK Ballklubb og Åsane Håndball. Vi er også med på å sponse Skodvin Skulemusikk, Lyngøy Motorsport, KK Motorsport og Bratli Motorsport.

Dette er våre lærere