Feste Trafikkskole AS er en trafikkskole med base i Knarvik og Åsane

5,0 av 5 stjerner

135 omtaler

TRAFIKKSKOLE I KNARVIK

Siden februar 2014 har vi hatt kontor i Knarvik. Vi holder til rett bak Knarvik Senter og er lett tilgjengelig for studenter ved Knarvik vgs og elever som kommer til Knarvik med buss. Her kan man også stikke innom for en hyggelig prat.

Ved øvelseskjøring og oppkjøring møter vi deg gjerne hvor du er, etter nærmere avtale, men begge våre avdelinger har gode bussforbindelser. Dersom du bor i Bergen sentrum, Bergen nord (Osterøy/Arna) eller Nordhordland, vil du oppleve at vi er en praktisk trafikkskole å bruke.

Er du på jakt etter en kjøreskole nær Lindås, Meland eller Osterøy? Vi hjelper deg gjerne! Vårt kontor i Knarvik ligger bak Knarvik Senter og er bemannet fra 08:00 - 15:00

TRAFIKKSKOLE I ÅSANE

Feste Trafikkskole AS har også en base i Åsane, Bergens nordligste bydel. Hovedkontoret ligger i Knarvik. Hos oss får du føreropplæring på bil, bil m/henger og motorsykkel. Vi kjører på Osterøy, Sotra, Arna, Flatøy, Nordhordland, Askøy og Bergen.

Vi har kampanjepris på MC kurs

Bestill i dag