Eksklusivt samarbeid med Teorifilm

Visste du at 40% av alle som tar teoriprøven ender opp med å stryke? Dette er noe vi i Feste Trafikkskole ønsker å gjøre noe med. Derfor har vi inngått et eksklusivt samarbeid med Teorifilm.no med enerett på bruk i Alver, Lindås, Meland, Austrheim, Masfjorden, Gulen, Modalen og Osterøy kommune.

Å sette seg ned med tykke teoribøker og pugge i time etter time kan være både overveldende og demotiverende. Sammen med Teorifilm.no ønsker vi derfor å gi elevene våre en alternativ, morsommere og langt mer effektiv måte å lære seg teorien på – helt gratis.

Så, hva er Teorifilm?

Teorifilm er et læringsverktøy som består av 25 undervisningsfilmer for manuell og automatgir, som du får tilgang til direkte på telefonen. Disse filmene dekker alle øvelsene du som elev må mestre for å få førerkortet, og er utviklet for at du skal kunne bestå både teoretisk og praktisk eksamen raskere.

Alle filmene har en tilhørende teoritest, slik at du enklere kan få et innblikk i hva du mestrer og hva du eventuelt bør øve mer på.

Tilpasset unge sjåfører

Videoene på Teorifilm gir deg en unik mulighet til å forberede deg til og få bedre utbytte av kjøretimene. I tillegg gir den ledsager mulighet til å sette seg inn i hva eleven burde jobbe med mellom kjøretimene – noe som også vil bidra til å gjøre øvelseskjøringen hjemme mer effektiv.

Filmene er både lærerike og underholdende, og passer særlig godt for de yngste elevene. Har du lese- og skrivevansker, er også dette et ypperlig verktøy for å forstå teorien bedre.

Filmene er tekstet på bokmål og 15 andre ulike språk. Kontakt oss nå for å bli elev hos oss, og få tilgang til Teorifilm! Finnes som app og kan enkelt lastes ned på Google Play eller App Store.