Feste trafikkskole er en trafikkskole med base i Knarvik og Åsane

OM OSS

Feste Trafikkskole er en profesjonell trafikkskole med et positivt læringsmiljø.

Vår stab er en gjeng med godt humør, som vet at trivsel og kjøreglede er en forutsetning for at du som elev skal lære mest og best mulig. Våre lærere har høy faglig kompetanse og hjelper DEG på veien mot målet. Enten du ser etter en kjøreskole i Nordhordland eller nærmere Bergen, kan vi vise til gode tilbakemeldinger.

Foreldresamarbeid

Et godt samarbeid mellom trafikkskolen, eleven og foreldre /ledsager ser vi som viktig for å oppnå en god og effektiv opplæring. Hos Feste Trafikkskole er du hjertelig velkommen til å være observatør på kjøretimer. På denne måten vil du som foreldre / ledsager få tips og råd slik at mengdetreningen hjemme blir effektiv.

Følg oss gjerne på Facebook for informasjon om våre grunnkurs etc.

Samarbeidspartnere

Vi tenker at vi har en viktig samfunnsoppgave og engasjerer oss derfor i lokal lag og organisasjoner for å bidra til større fokus på trafikksikkerhet. Vi har blandt annet kurs og opplæring for ungdom og foreldre i lag som NBK Ballklubb, Åsane Håndball, Bergen Badmintonklubb, Skodvin Skulemusikk, Tofting Motorsport, Kolås Motorsport og Bratli Motorsport.

Screenshot 2021-09-21 11.21.23 AM.png

Dette er våre lærere